Často kladené dotazy

Vše, co vás zajímá o Chytrém náboru a HR Marketingu

Proč hledat zaměstnance s Chytrým náborem?

Jak dlouho trvá realizace náborové kampaně?

Zpravidla zvládneme kampaň připravit a spustit do 5 pracovních dnů od uhrazení objednávky.

Co je to cílová skupina?

Skupina lidí - v tomto případě uchazečů - kterou chcete oslovit. Cílovou skupinu definujeme na základě vašich požadavků. Používají se různá kritéria jako např. lokalita, vzdělání, zájmy a mnohé další. Výsledkem je náborová kampaň, kterou vidí uchazeči odpovídající vašim požadavkům.

Jak se dozvím, kolik uchazečů mi na stránky poslal Chytrý nábor?

Nejjednodušeji z reportu. Po ukončení kampaně zasíláme přehledné vyhodnocení kampaní. Pokud jste trochu technicky zdatní nebo máte administrátora webových stránek, poznáte "naše" uchazeče také podle tzv. URL parametrů, které používáme pro vaši kampaň. Detaily vám můžeme upřesnit během realizace kampaně.

Jak vybíráte uchazeče?

Do výběru uchazečů nijak nevstupujeme. Naše náborové kampaně osloví tu správnou cílovou skupinu, kterou pošleme na vaše kariérní stránky. Uchazeči se hlásí přímo vám a výběrový proces si řídíte vy.

Hledám spolupracovníky na ŽL/IČ. Pomůžete mi?

Ano. Naše náborové kampaně můžete využít ve všech případech, kdy hledáte nové kolegy. Ať už hledáte zaměstnance na plný či zkrácený úvazek, nebo spolupracovníky na živnostenský list.

Kolik uchazečů uvidí náborovou kampaň?

Záleží na rozpočtu, délce trvání, cílové skupině, lokalitě a dalších faktorech. Typicky se výsledky pohybují od několika desítek tisíc až po několik stovek tisíc zobrazení za měsíc.

Kde všude bude kampaň vidět?

Všude na internetu, kde se pohybují uchazeči, kteří odpovídají cílové skupině. Ať už tráví čas na sociálních sítích, čtou si články na internetu nebo sledují video, které je zajímá. Vaši kampaň uvidí a mohou na ni reagovat.

Dáte mi seznam stránek na kterých bude kampaň vidět?

HR marketing funguje jinak - lépe - než klasická inzerce, na kterou jste asi zvyklí. Vaše kampaně se zobrazují uchazečům podle toho, kde se zrovna uchazeči na internetu pohybují. Pokud bychom zobrazení omezili na úzký seznam stránek, mnoho potencionálních uchazečů by se o vás vůbec nedozvědělo. Pokud ovšem máte požadavek, aby se kampaň zobrazovala pouze na specifických stránkách, umíme to zařídit.

Co je to Blacklist?

Ne všechny internetové stránky jsou vhodné pro náborové kampaně. Některé z nich mohou být nedůvěryhodné nebo šířit nevhodný obsah. Abychom vás a vaši reputaci zaměstnavatele ochránili, udržujeme a pravidelně aktualizujeme tzv. Blacklist - seznam nevhodných stránek, na kterých se vaše kampaň nikdy neobjeví.

Na jakých sociálních sítích bude kampaň vidět?

Záleží na variantě, kterou si vyberete. Standardně používáme Facebook, Instagram, Google, YouTube a Seznam.

Vytvoříte grafický návrh?

Ano, vytvoříme. Případně použijeme váš návrh, pokud ho máte k dispozici a chcete ho použít.

Vytvoříte tištěné letáky?

Ano. Pokud potřebujete oslovit uchazeče, kteří využívají internet minimálně nebo vůbec, je tištěný leták vhodnou volbou. Vytvoříme pro vás kompletní návrh (za úplatu) včetně tiskové přípravy. Vám už jen stačí zaslat soubor do tiskárny, která ho vytiskne.

Jaká jsou opatření proti nevhodným komentářům na sociálních sítích?

Internet a zejména sociální sítě, přitahují různé typy uživatelů. Zvláště obtížní jsou tzv. "trollové", kteří prakticky vylučují jakoukoliv rozumnou komunikaci. Náborové kampaně mohou přitáhnout jejich pozornost. My dáváme pozor, aby jejich příspěvky neproměnili vaše kampaně v přehlídku lidské hlouposti.

Je možné dělat úpravy během kampaně?

Drobné úpravy ano. V případě rozsáhlejších změn, které změní cílovou skupinu, doporučujeme vytvořit novou kampaň.

Mám víc pozic, stačí jedna kampaň?

Záleží na cílové skupině. Pokud obsazujete více pozic a požadavky na uchazeče se podobají, bude možná stačit jedna kampaň. Pokud se požadavky výrazně liší, doporučujeme rozdělení na více kampaní, abychom mohli oslovit tu správnou cílovou skupinu uchazečů.

Mám jednu pozici, ale ve více lokalitách. Stačí jedna kampaň?

Záleží na počtu lokalit a na velikosti cílové skupiny. Pokud je lokalit příliš mnoho, rozdělí se rozpočet na tak malé části, že to ztrácí význam. V takovém případě doporučujeme rozdělení na více kampaní, aby bylo zajištěno oslovení dostatečného počtu uchazečů.

Co když nemám kariérní stránku?

Responzivní kariérní mikro-stránku vám vytvoříme. Stačí si vybrat ten správný balíček.

Co to je responzivní stránka?

Responzivní stránka se sama přizpůsobí zařízení uživatele. Jednoduše řečeno: bude vypadat skvěle na počítačích, tabletech i chytrých telefonech.

Uvidí kampaň uchazeči na chytrých telefonech?

Ano, všechny kampaně vytváříme tak, aby je viděli vhodní uchazeči nezávisle na tom, zda používají počítač, tablet nebo chytrý telefon.

Co když hledám zaměstnance průběžně po celý rok?

Nejlepší způsob jak budovat značku zaměstnavatele je právě dlouhodobý HR Marketing. Ten působí na uchazeče kontinuálně, buduje povědomí o Vaší společnosti a pomáhá v případech, kdy uchazeči nechtějí měnit práci hned, ale pouze o změně uvažují.

Kontaktujte nás a domluvíme se na individuálních podmínkách

Co to znamená vyrobeno s láskou?

Každou náborovou kampaň vytváříme s láskou. Proto se v některých umístěních může objevit informace, že vaši kampaň realizuje Chytrý nábor. Obvykle o tom informuje malý text "Vyrobil s Chytrý nábor".

Mám specifické požadavky, pomůžete mi?

Kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme.

Chci kampaň

Používáme cookies pro lepší uživatelský zážitek. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas a zároveň potvrzujete, že jste se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.

© 2014 – 2019 Colorbee, s.r.o.
Design by grafikli.cz