26+1 kreativních názvů pozic, které určitě nepoužívejte!

Chytré rady odebírá více než 5 000 personalistů.

Recruitment nebo Employer Branding?

Uděláme účinnou náborovou kampaň i pro Vaši firmu.

Kontaktujte nás

“Kreativita” některých personalistů opravdu nezná hranic.

Před časem jsme psali o zoufalé snaze některých zaměstnavatelů zaujmout uchazeče. Běžné názvy pozic zřejmě nestačí a tak se vyrojila spousta nových, zavádějících pojmenování. Ty bohužel uchazečům často nic neříkají.

Nové generace - nové názvy pozic

Nástup mladších generací na pracovní trh poznamenal i názvy pracovních pozic. Tyto generace touží něčím vyniknout a tak jim některé firmy dovolují svobodnější pojmenování.

Kdo by dnes chtěl mít na vizitce tak bezbarvé tituly jako programátor, account manager nebo marketingový specialista?

Zavádějící pro personalisty

I proto se musí chudáci personalisté probírat životopisy uchazečů, jejichž stránky se přímo hemží slovy jako Evangelist, Guru, Ninja nebo dokonce Jedi.

Tyto výrazy jsou přinejmenším matoucí a velmi často znějí směšně. Uvidíme, jestli tento trend vydrží i do budoucna. Je velmi pravděpodobné, že se objeví nová, ještě "kreativnější" označení.

Příklady z praxe

Pokud píšete inzerát a chcete ho udělat zajímavý, tak se radši následujícím názvům vyhněte. Je totiž velká šance, že jim uchazeči nebudou rozumět.

Název rozhoduje

Název pozice rozhoduje o tom, jestli uchazeče inzerát zaujme a nebo jestli se raději podívají na další inzerát. A vy určitě chcete, aby se podívali právě na ten váš. To je totiž první krok k tomu, aby vám poslali svůj životopis.

Kreativní název Běžný název
Chytrá horákyně Asistentka
Veselá dřina Stavař
Indiana Jones Archeolog
Krotitel DIVů FrontEnd Developer
Strážce zákaznického štěstí Pracovník zákaznické podpory
Kouzelník zákaznického servisu Pracovník zákaznické podpory
Hrdina zákaznické podpory Pracovník zákaznické podpory
Obchodní hvězda Account Manager
Král obsahu Copywriter
Obsahový mág Copywriter
Content mág Copywriter
Office Hero Asistentka
Chytrá hlava Programátor
Mistr chytrých řešení Programátor
Pixel Pusher Grafik
Code Ninja Programátor
Director of First Impressions Recepční
Creator of Opportunities Business Development Manager
Sales Ninja Obchodník (Sales Manager)
Media Guru Marketingový specialista
Growth Hacker Marketingový manažer
Brand Evangelist Marketingový manažer
Dreams Fullfiller Finanční poradce
Food Preparation Officer Kuchař
Office Manager Sekretářka
Retail Jedi Prodavačka

Kreativita bez hranic

A na konec lahůdka. Ukázka ničím neomezené “kreativity”, která případnému uchazeči o náplni práce neřekne vůbec nic. Možná zde hrála roli únava personalistky.

S námi buď happy, jak dva grepy!

Tipnete si, o jakou práci se jedná? Napovíme - uchazeč bude vykládat kontejnery!

Rada na závěr

Pokud hledáte zaměstnance, určitě vyzkoušejte naše náborové kampaně. Díky nim oslovíte uchazeče online i offline.

Už jste vyzkoušeli Chytrý nábor?

Možná jste s námi hledali zaměstnance už dříve. Nebo jste o nás jen slyšeli, ale zatím nevyzkoušeli. Ať tak či onak, HR Marketing je nedílnou součástí náboru našich zákazníků. Díky němu osloví spoustu uchazečů, kteří by se o nich jinak nedozvěděli.

Kontaktujte nás a vyzkoušejte si HR Marketing bez starostí.

Populární články

Používáme cookies pro lepší uživatelský zážitek. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas a zároveň potvrzujete, že jste se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.

© Colorbee, s.r.o.
Design by grafikli.cz