Chytrý HR marketing 3: Ukažte své silné stránky

Chytré rady odebírá více než 5 000 personalistů.

Pomůžeme vám najít zaměstnance

Nezáleží koho hledáte. Uděláme úžasnou náborovou kampaň i pro vaši firmu.  Kontaktujte nás

Bez přehledných a srozumitelných kariérních stránek HR marketing nefunguje.

Máte firemní web obsahující sekci „kariéra/zaměstnání“? Jediná správná odpověď zní „ano“. Pokud kariérní stránky nemáte, případně je provozujete na jiné doméně (na pracovním portálu apod.), je to stejné, jako byste čekali davy hostů v hradě se zatarasenou bránou.

Na kariérních stránkách mají uchazeči načerpat maximum informací o vaší firmě a o nabízených pozicích. Na probuzení jejich zájmu však máte omezený čas, proto dejte webu takový obsah a formu, aby návštěvníci po první minutě neutekli.

Zapůsobte jako zaměstnavatel snů

Kariérní web musí být přehledný. V úvodu představte firmu, buďte struční a výstižní, připojte kvalitní obrázky nebo video. Hlavním smyslem je zaujmout a přesměrovat pozornost návštěvníka k podrobnějším informacím: čím přesně se vaše společnost zabývá, jaká získala ocenění a jakou má firemní kulturu. A hlavně jak pečuje o zaměstnance (vzdělávání, kariérní rozvoj, benefity). Po přečtení by měl uživatel dospět k závěru, že pracovat ve vaší společnosti je splněný sen, a hned se pustit do čtení nabídky konkrétních pracovních příležitostí.

Nevoďte uchazeče za nos ani oklikami

Co můžete udělat, abyste mu maximálně usnadnili cestu ke vhodné pozici?

Nastavte jednoduché vyhledávání.

Uchazeč se nesmí k informacím složitě proklikávat. Také postup při registraci a odpovídání na nabídky by měl být intuitivní.

Věnujte každé pozici samostatnou stránku.

I když jsou požadavky například na juniorskou a seniorskou pozici podobné, přece jen se v lecčem liší, a proto si popis každé z nich žádá zvláštní stránku. Umožněte rovněž nastavení kritérií vyhledávání (vzdělání, praxe, výše platu atd.) a tím zúžení výběru vhodných pozic.

Nabídněte alternativy.

Pokud někoho nezaujme popis místa, nechť se mu zobrazí pozice s podobnými kritérii vyhledávání. Nemáte-li nyní žádná volná místa, nabídněte zasílání informací o aktuálně vypsaných pozicích.

Umožněte reagovat i z chytrých zařízení.

Kariérní web se musí dobře zobrazovat v každém prohlížeči, v počítači, ale také v tabletu i v telefonu. Díky chytrým náborovým kampaním, totiž dnes uchazeči reagují kdykoliv a odkudkoliv.

Hej, už jste vyzkoušeli Chytrý nábor?

Možná jste s námi hledali zaměstnance už dříve. Nebo jste o nás jen slyšeli, ale zatím nevyzkoušeli. Ať tak či onak, HR Marketing je nedílnou součástí náboru našich zákazníků. Díky němu osloví spoustu uchazečů, kteří by se o nich jinak nedozvěděli.

Ano, někdo tomu říká i Employer Branding. My ale dáváme přednost jednoduchému označení, které vyjadřuje to, co pro naše zákazníky děláme - Chytrý nábor.

Kontaktujte nás ještě dnes a vyzkoušejte si HR Marketing bez starostí.

Populární články

Používáme cookies pro lepší uživatelský zážitek. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas a zároveň potvrzujete, že jste se seznámil/a s Prohlášením o ochraně osobních údajů.

© 2014 – 2019 Colorbee, s.r.o.
Design by grafikli.cz